Samen op reis met den Bompa en de Poes

Zonder geld, zonder vrees, noch verstand
Op trektocht door menig Europees land
Een verhoogde dosis plezier en avontuur
Aangezien we reizen zonder eigen voiture


maandag 19 augustus 2013

Dag 13 -16: Ma 19/8 - Do 22/8: Milano (I)

Na enkele tamme uurtjes in het nachtelijke station van Milaan, begonnen we toch weer wat te twijfelen over onze reisplannen. Sowieso dat er goedkopere alternatieven mogelijk waren.
Na heel wat geknoei via een zwakke wifi-verbinding, werd er uiteindelijk een waardig alternatief opgesteld.

Op donderdag 22/8 zullen we de Eurolinesbus nemen richting Antwerpen, met geplande aankomst op vrijdag 23/8, rond 13u.

Nu dus nog wat de toerist uithangen in Milaan en zodoende toch nog (hopelijk) met een goed gevoel naar huis!

Als er geen rampen gebeuren vormt dit berichtje het einde van onze blog.
Bedankt voor het volgen, excuses voor de late updates en hopelijk allemaal tot snel!

En onthoud: Nooit liften door Italië! ;)

PS: Het regent...

4 opmerkingen:

  1. als mijn reacties soms vreemd overkomen. Dan is dat omdat ik jullie blog juist van begin tot einde gelezen heb en na elk blogbericht al dan niet besloot om iets te reageren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, ! dan zijn jullie net op tijd terug voor het optreden van uw broer en zijn groepje... Carmamuse ! ! !
    Kom maar af als aangename afsluiter van deze bewogen reis...
    In café De Vroege Morgen, Turnhoutsebaan in Wijnegem (tov 't GC 't Gasthuis). Ze spelen (life natuurlijk) 1,5 uurtje en beginnen om 20.30u (redelijk stipt).
    Kan je ze toch nog horen :)
    Groetjes en tot heel binnenkort.
    V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had beter van Bari terug de ferry opgestapt naar Durres (Albanie). We waren daar een dikke week geleden en Albanie is echt goed te doen om te reizen. (we zijn lui geweest en hebben naast liften ook gewoon openbaar vervoer gebruikt)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gwenie sunny: jammer dat we zo'n dingen altijd te laat van elkaar te weten komen he :)
    Toon: dwaze reacties zijn we van u wel gewend, dus gene paniek ;)
    V.: Den dinsdag spelen ze blijkbaar ook in Antwerpen. Dan ga ik proberen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen