Samen op reis met den Bompa en de Poes

Zonder geld, zonder vrees, noch verstand
Op trektocht door menig Europees land
Een verhoogde dosis plezier en avontuur
Aangezien we reizen zonder eigen voiture


maandag 24 juni 2013

Welkom

Dag bloggertjes allemaal!

Aangezien Ian al ettelijke jaren aan mijn hoofd blijft zagen om op liftreis te vertrekken, heb ik uiteindelijk toch maar toegegeven.
Ons vage plan heeft de laatste dagen al behoorlijk wat vorm gekregen: de grote reislijnen zijn uitgezet, de data liggen, voor zover dat mogelijk is, vast en zoals u kan zien, staat vanaf heden ook onze eigenste reisblog online. Ook hebben we een vriendelijke sponsor gevonden, die ons (vermoedelijk) verkeerd begrepen heeft.

We raden iedereen alvast aan om zich als volger te registreren (rechts onder het blogarchief) om zodoende niets van onze voorbereidingen en de uiteindelijke reis te moeten missen. Hou verder ook onze facebookprofielen in de gaten, waar we zo regelmatig mogelijk updates en verwijzingen naar deze blog zullen plaatsen.

Vertrekken doen we op woensdag 7 augustus 2013. De terugkomst is voorzien op zaterdag 24 augustus, maar dit is natuurlijk onder voorbehoud. (o.a. reistempo, hoeveelheid plezier, sterfgevallen, ...)

Voel je gerust vrij om op onze berichten te reageren. Aanmoedigingen, bedenkingen, tips, pure onzin, ... alles is welkom!

Groetjes van Den Bompa en zijn Poes!

(FL)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten